poniedziałek, 5 maja 2014

Is anybody out there?!

Jest tu ktoś w ogóle?! 
Słuchajcie, następny rozdział jest gotowy i tylko czeka aż go przepiszę, ale czy jest sens, skoro praktycznie nikt się nie "odzywa"?
Kiedyś tak często komentowaliście, a teraz ja się muszę prosić o komentarze (co nie zmienia faktu, że wcześniej też się prosiłam, ale przynajmniej odnosiło to efekty!).
Ten, kto chce kolejny rozdział, niech napisze to w komentarzu pod tym postem. 
Wiem, że ta historia może Was już powoli męczyć, ale to już właściwie koniec!
Zostały może... z ja wiem? Dwa albo trzy rozdziały.
Więc jeśli chcecie, żebym doprowadziła tego bloga do końca, to proszę, napiszcie mi to w komentarzach!
Wasza Kat xx.

11 komentarzy :

  1. Chce dalej! Już! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam i bardzo proszę o kolejne rozdziały, wiem że to przykre jak mało osób komentuję ale pamiętaj że masz swoich wiernych fanów. Dopiero wczoraj natrafiłam na ten blog ale nie przeszkodziło mi to w przeczytaniu wszystkich rozdziałów w jeden dzień, to opowiadanie jest naprawdę fantastyczne, odwalasz kawał dobrej roboty :).

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, nie załamuj mnie, ja chce rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak oczywiście że chcemy. Kocham twojego bloga. Co dzień wchodzę i sprawdzam czy jest nowy rozdział, a tu ni ma :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fanów którzy czytają tylko po prostu nie zawsze komentują. ALE CZYTAJĄ I KOCHAJĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcemy! Nie możesz tak zostawić tej historii

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę doprowadź opowiadanie do końca! Proszęęęęęęęęęę! -Werka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno pisz dalej!! Ten cały blog jest Zajebisty!!! Boże, zastanawiam się co dalej będzie z Horan'em... Mam nadzieję że sobie trochę przypomni.
    Chociaż trochę kłótni by zielonego przydało, żeby trochę zaostrzyć relacje przyszłych (chyba) Horan'ów...
    Mam nadzieję że nie przestaniesz pisać tego bloga. Ta historia mnie wyciągnęła, zaciekawiła i zresztą nie tylko mnie. Pewnie każdy kto przeczytał nawet pare pierwszych rozdziałów od razu się w to wciągnął...
    Więc pisz dalej! Czekam!!
    xoxo Lottie

    OdpowiedzUsuń