środa, 6 sierpnia 2014

Ktoś tu jeszcze zagląda?!

Ktoś tu jeszcze zagląda oprócz mnie?! Czy pozostało tu tylko wiele pajęczyn i kurzu??
Chcecie kolejne rozdziały, czy mam skończyć z pisaniem tego bloga?
Wiecie, ja nie piszę tych rozdziałów tylko dla siebie, piszę je również DLA WAS!!!!
Może nie powinnam się dopraszać o komentarze, ale dopraszam i mówi się trudno. Ja po prostu chcę wiedzieć co myślicie o moich opowiadaniu! W końcu, wstawiając je tu, poniekąd oddaje je w Wasze ręce...
Mam taką małą prośbę: NIECH WSZYSCY CO CHCĄ, ŻEBYM PISAŁA DALEJ TO OPOWIADANIE, NAPISALI MI TO W KOMENTARZACH POD TYM POSTEM.
Idę 11 sierpnia do szpitala, nie wiem na ile, więc macie czas do namysłu. Zastanówcie się dobrze, bo chcę wiedzieć, czy mam dalej to pisać. Bardzo Was proszę, powiedzcie mi czy mam dalej pisać
Wasza Kat xx.

9 komentarzy :

  1. Ojej! Ja zaczelam czytac to opowiadanie dopiero wczoraj i juz dotarlam do aktualnych rozdzialow!
    Nie rob mi tego! Wstawiaj dalej :( prosze ;( kocham czytac to ff i ten niespodziewany koniec I czesci :o prooooosze... Ja czytam to ff i teraz na pewno bede je czytac na biezaco jak w sumie kazde ktore zaczelam a jest ich tak kolo 20 xD i dalej sie dziwie ze jeszcze mi sie nie mieszaja xD Ale to jest takie przykre jak ktos nie doprowadza historii do konca i nie wiesz jak sie skonczyla... Zawsze mnie potem takie cos meczy.. Dlatego jeszcze raz cie prosze zebys nie zostawiala tego ff i pisala je dalej, ale decyzja i tak zostaje w twoich rekach, nie bede cie zmuszac ale i tak cie kocham i zycze weny w pozostalych twoich ff, ktore tez planuje przeczytac xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam. Proszę nie zostawiaj tak tej historii ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ANI MI SIĘ WAŻ ZOSTAWIAĆ TAK TEGO BLOGA! PAMIĘTAJ, ŻE WIEM GDZIE MIESZKASZ!! XD
    A tak na poważnie to nie zawieszaj go, proooszę ♥ Psieplasiam, że nie komentowałam (koty już tak mają ... xP) ale wszystko czytałam!
    Ej, a z tym szpitalem to coś poważnego, czy takiego... takiego? :<

    OdpowiedzUsuń
  4. TAKK ja czekam ! Wchodzęcprawie codziennie i sprawdzam czy jest rozdział ! Jestem ciekawa Jak potoczą się ich dalsze losy :).
    NAPRAWDĘ CZEKAM <3 !

    Kocham i pozdrawiam <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej!:* Wszyscy czekamy na następny rozdział!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaglądam i z niecierpliwością czekam na następny rozdział :p Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia co się dzieje ? Jaki szpital znów ? Dziewczyno odezwij się. Wracam do domu to jutro w zasadzie dzisiaj widzę Cię na gg. Moje zdanie znasz. Wracaj ! Kocham, caluję , czekam Liv;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że pisać <3

    OdpowiedzUsuń