sobota, 7 grudnia 2013

Kochane miśki Wy moje...

Hej Wam! 
Wiem, że czekacie na kolejny rozdział.
Mam go już napisanego w całości, jednak...
Jest sprawa...
Ja już sobie ze wszystkim nie daję rady.
W szkole ciągle zmagam się z samotnością i tym, że nie mam się do kogo odezwać...
W domu też mam same problemy...
Na razie nie daję sobie rady.
Blogi to była moja odskocznia od tych problemów, a Wy z każdym kolejnym komentarzem poprawialiście mi humor. 
KOCHAM WAS!!!
Ale niestety na razie muszę zawiesić bloga. Nie wiem na ile czasu.
Muszę się pozbierać psychicznie.
Jednak obiecuję, że wrócę! I to w wielkim stylu :P
Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Jesteście  najwspanialszymi czytelnikami jakich kiedykolwiek miałam.
Kat xx.

4 komentarze :

  1. Hej kochana,
    Chciałam Ci powiedzieć, że piszesz świetnie. Jesteś osobą, która zaciekawi czytelnika nawet swoimi notatkami od autorki :-) Myślę, że rozumiem w połowie co czujesz, ponieważ ja często [ czytaj. Codziennie ] mam ochotę coś sobie zrobić, bo tyle ludzi mnie otacza a jestem samotna. Zresztą moja rodzina..... nikt mnie tam nie rozumie i mam tamwiele innych problemów ale tutaj nie wymienię. Mam nadzieję, że wrócisz do pisania, bo szkoda by było, żebyś skończyła to cudenko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :)
      Oczywiście, że wrócę do pisania, tak łatwo się nie poddam.

      Usuń
  2. już ci pisała na innym blogu żebyś nie zapominała o nas chętnie pogadam z tobą na moim fb (Patrycja Róża Wojciechowska) lub tt (@Pati1232) pisz kiedy chcesz i o której chcesz możesz na mnie liczyć jak by co wal śmiało czasem lepiej wygadać się nie znajomej osobie bo wiesz że nie wygada polecam się na przyszłość :-* kocham xx /Paro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jesteś wspaniała! Na pewno skorzystam i kiedyś z Tobą pogadam :)
      I nie zapomnę, NIGDY!

      Usuń