piątek, 26 września 2014

Czekając na rozdział...

Witajcie, Kochani!
Wiem, że czekacie  na rozdział, ale jakby Wam to powiedzieć... 
Nie skończyłam go jeszcze pisać. 
I w ogóle jakoś ostatnio wena mnie opuściła, mam problemy z wymyślaniem czegokolwiek, a jeszcze mam od ch*ja dużo nauki i nie wyrabiam się prawie z niczym.
Wybaczycie mi? No mam nadzieję, że tak :P
Tymczasem przychodzę do Was z małym pytankiem:

Może Wy macie jakieś pomysły, jak mogłaby dalej potoczyć się ta historia? W końcu to Wy ją czytacie, więc chcę wiedzieć, co chcielibyście przeczytać, a poza tym pomysły mi się przydadzą na bank. 

Obiecuję, że każdy pomysł, którego użyłabym w opowiadaniu, zostanie nagrodzony dedykiem dla tego, kto na niego wpadł! 

To jak? Pomożecie? *w*

Swoje pomysły piszcie w komentarzach pod tym postem. Będę naprawdę bardzo wdzięczna!

Wasza Kat xx.

3 komentarze :

  1. ja chciałam tylko napisać, że Kat powinna być z Horanem, tak jak w pierwszej części ;) reszte pozostawiam tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciała żeby Kat była z Horanem ;) A co do dalszych losów tej historii: Nie mam pomysłów ;/ Sorki nie pomogę Ci ;c Ale wierze, że sama wymyślisz coś zajebistego ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pomysłów to może zorganizuj chłopakom koncert. Dziewczyny dostałyby wtedy bilety VIP ( hahh czy coś takiego ) i na tym koncercie Horan zaśpiewałby swoją nową piosenkę, o Kat. ( No żeby tam było, coś o śnie, o pocałunku którego nie żałuje, o tym że słabo się znają, ale "czują" inaczej czy ogólnie coś takiego :).

    Albo 2 opcja. Wszystko tak jak pisałam wcześniej, po za tym żeby zamiast koncertu był jakiś biwak czy coś :). A piosenkę zaśpiewałby np. na spacerze czy coś :).

    Mam nadzieję że pomogłam, a więc czekam na nexta <3.

    OdpowiedzUsuń